Si vols veure el nou reportatge cortesia de Carlos González: aqui.
La Penya Blaugrana de Borredà, l’Ajuntament de Borredà i tot l’equip organitzador del MTMM 2011 (CAM i Borredà SMOU) us volem agrair la vostra assistència, la vostra esportivitat i cordialitat, els vostres agraïments i felicitacions, el bon rotllo de tota la jornada i el respecte que heu tingut envers el nostre entorn i natura, que esperem que ara ja considereu també una mica vostre. 24h desprès del MTMM ja hem retirat totes les cintes, cartells i les poquíssimes deixalles que van quedar pel camí.
Per altra banda volem demanar-vos disculpes per qualsevol cosa que no hagués sortit com esperàveu. Em estat més de 70 caminadors, més de 30 corredors, més de25 acompanyants i més de 30 voluntaris (inclòs equip Creu Roja i patrulla Mossos d’Esquadra).
També volem anunciar-vos que ens agradaria tornar l’any vinent amb una nova edició del MTMM. Ja veurem, per que, es clar, en cada edició el llistó es més alt: voleu més duresa, més kilòmetres, més fang, més pedres, més desnivell i sobre tot més botifarres. No sabem si podrem satisfer tantes exigències! Mentre decidim, podeu seguir gaudint amb els excel·lents formatges Bauma de Borredà, que ja jeu tastat.
En uns dies penjarem el reportatge fotogràfic. Connecteu-vos en uns dies al web per veure si ja hi és. Mentres tant, us deixem amb un dels moments més emotius de la jornada, el vídeo que van “regalar” als 41 expedicionaris que en un parell de setmanes, i desprès de cinc mesos de preparació, marxen a intentar el Bishorn, el seu primer cim de més de 4.000 metres d’altitud, als Alps Suïssos. El seu empeny es un exemple per a tots.
No volem molestar-vos amb més e-mails, així que aquest es l’últim fins la propera convocatòria.
Gràcies per tot, Cracks!
Heyyy ¡¡¡ Fue estupendo ¡¡¡¡ Todo en su justa medida, … la lluvia, el barro, las piedras, … vaya faena q tuvistéis en ponerlas, je, je, … y luego para recuperar fuerzas, ñam-ñam, menuda comilona :D.
Gracias a todos vosotros x la fantástica organización. Fins la propera.
Un abrazo.
Hola Lluís,
La veritat es que de totes les curses en les que participo, aquesta ja esta en el primer lloc de les preferides. No es perque sigui la més dura, ni perque es la que més gent hi participa, ni perque es la que millor paratge te (tot i que deu ni do)… Simplement es perquè quant hi anem ens sentim com a casa: els organitzadors, els colaboradors, els caminadors, els corredors, el poble… tots son com de la familia.
Una cursa en la que ningú guanya, ni ningú perd, pero que també juga amb l’esperit de superació. Quasi tots vam ser preses dels que van sortir derrera nostre, pero la satisfacció de ser una mica caçador no te la treu ningú 🙂
En fi per més quilometres que posis debant nostre, no faràs que ens rendim i lluitem pel “GRAN TIBERI” de Borredà!
moltes gracies!
Gràcies per tot.
Encara que jo sols sòc de Borredà smenja avui estic com si hagues fet la cursa corrent.
Salut.
Felicitats a la organització i a tots els participants. Un recorregut variat, molt divertit en un entorn molt maco. Us encoratjo a organitzar la propera edició.
Salutacions i ens tornem a veure
Veure les meves sabatilles de còrrer preferides i cares per cert fetes un nyap i plenes de fang va ser el pitjor de la cursa, la resta tot genial!
Gràcies Lluis per les ganes que poses a tot el que fas perque sino no seria el mateix! I gracies als teus veïns per fer-nos sentir com a casa!
De la bossa del corredor dir que només em queda el drap dels embotits 🙂
Ens veiem aviat!